درباره ما

درباره ما

مدرن یراق،یک فروشگاه تخصصی و جامع در زمینه ی انواع دستگیره های درب، تجهیزات و یراق آلات کابینت، کمد و کشو، ملزومات درب ریلی و تجهیزات قفل و ایمنی، انواع جک های آرام بند و سایر یراق آلات کاربردی و مصرفی است.

در این مجموعه فروشگاه تخصصی، کارشناسان مجرب و متخصص در زمینه یراق آلات فعالیت مینمایند و خدمات راهنمایی و مشاوره خرید محصول را به صورت حرفه ای به مشتریان عزیز ارائه می دهند. از این رو خرید از مجموعه ی مدرن یراق، همواره تجربه ای لذت بخش و به یاد ماندنی را در ذهن افراد رقم می زند.

با توجه به کیفیت خدمات و اصالت محصولات و پشتیبانی فروشگاه مدرن یراق، افراد و شرکت های طراحی دکوراسیون بسیاری در دایره ی مشتریان وفادار این مجموعه قرار گرفتند؛ اما این خدمات محدود به مشتریانی بود که در شهر تهران ساکن بودند، به همین دلیل تیم مدرن یراق، به منظور گسترش خدمات خود در سطح کشور، اقدام به راه اندازی فروشگاه اینترنتی مدرن یراق نمود.

بدین ترتیب، فروشگاه اینترنتی مدرن یراق با پشتوانه ی 20 سال سابقه ی واردات، پخش و فروش حضوری و ارائه ی خدمات در فروشگاه فیزیکی این مجموعه در سال 1399 راه اندازی شد.

هدف این فروشگاه اینترنتی همواره ارائه ی اطلاعات جامع و دقیق در مورد انواع دستگیره ها و محصولات مرتبط، و عرضه ی با کیفیت ترین محصولات، از بهترین برند های ایرانی و خارجی تولید کننده ان محصولات بوده است.

با توجه به افزایش روز افزون انواع تجهیزات و یراق آلات در بازار، و تعدد برند های تولید کننده این حوزه، شاید تشخیص نوع با کیفیت این محصولات، برای افراد عادی و غیر متخصص کمی سخت باشد.

مجموعه ی مدرن یراق، با تجمیع جدید ترین و با کیفیت ترین  دستگیره ها و تجهیزات درب و یراق آلات کابینتی و ساختمانی و … در قالب فروشگاه اینترنتی، بستری مناسب جهت کسب اطلاعات دقیق در مورد محصولات و خریدی مطمئن و آسان فراهم کرده است.

مدرن یراق، نماینده رسمی بسیاری از برند های مطرح و نام آشنا در حوزه تجهیزات و یراق آلات کابینتی و قفل ایمنی میباشد.

برند های معتبری همچون:

A.G.H، ایزو، سیزا، کینگ، بورتی، کاوه صنعت، تلرانس، آلفا، سه آ، ناندل، ایلین، فوکا و … که سابقه درخشانی از لحاظ کیفیت و ضمانت محصولات خود دارند.

همین موضوع سبب حذف واسطه ها و عرضه محصولات اورجینال با قیمت مقرون به صرفه برای مشتریان عزیر شده است که گامی موثر در راستای کاهش هزینه ها و توجه به حقوق مصرف کننده محسوب می شود.

از جمله جدید ترین تجهیزاتی که به صورت تخصصی در مدرن یراق عرضه می شود عبارتند از:

انواع دستگیره درب در مدل ها و سبک های متنوع و انواع دستگیره کابینت های شیک و بروز، تجهیزات قفل و ایمنی .

به جرات می توان گفت این محصولات در هیچ وبسایتی جز مدرن یراق، به صورت کامل و تخصصی مورد بررسی قرار نگرفته اند.

بنابراین، اگر می خواهید با جدید ترین متد های طراحی دکوراسیون داخلی، محیط خانه یا محل کار خود را دیزاین کنید، می توانید با مطالعه ی مقالات و محتوای محصولات این دسته ها، با کاربرد انواع تجهیزات و ملزومات دستگیره آشنا شوید و با آگاهی و اشراف کامل، محصول نهایی را انتخاب و اقدام به خرید کنید.

نحوه خرید از مدرن یراق

مجموعه ی مدرن یراق، برای رفاه حال مشتریان گرامی، امکان خرید محصولات را به سه روش فراهم کرده است. روش اول، خرید اینترنتی محصولات از صفحه ی اختصاصی هر محصول در سایت مدرن یراق است. روش دوم، امکان ثبت سفارش به صورت تلفنی، از طریق شماره تلفن 09122996200 است و روش سوم، خرید حضوری از فروشگاه فیزیکی مدرن یراق است. شایان ذکر است که اکثر خرید های غیر حضوری از مدرن یراق به صورت رایگان به آدرس دلخواه شما ارسال می شود.